Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 17 februarie 2008

ardei umplut cu piept de pui si ciupercute


reteta de la Veronica

-ulei de masline
-4 fileuri de piept de pui taiate bucatele
-150 g orez cu bob lung,merge perfect si cu 100g
-1 patrunjel radacina
-1 pastarnac
-2 morcovi rasi
-patrujel verde tocat
-1 lingurita de cimbru uscat
-1/2 l de supa de pui
-250 g rosii tocat din conserva
-1 cutie ciuperci din conserva
-6 ardei rosii si galbeni grasi
-1 ceapa
-sare,piper
-1 ceasca vin rosu

morcovii razuiti si ceapa tocata fin se pun la calit in uleiul de masline.

se adauga pieptul de pui cubulete:

si se lasa la prajit pina-si schimba culoarea,paoi adaugam vinul(eu personal data viitoare voi pune vina alb,nu mi-a placut ca si-a schimbat carnea in lila culoarea :))

separat am pus orezul la fiert in supa si dupa 5 min am pus ciupercutele:

carnea se condimenteaza cu sare,piper,adaugam verdeata tocata iar orezul se lasa pina scade toata apa si s-a umflat bine de tot.apoi se amesteca cele 2 compozitii:

jumatatile de ardei se vor umple cu ajutorul unei linguri si se vor aseza in tava pregatita cu hartie de copt:

am acoperit tava cu folie de aluminiu si am lasat-o o ora la 180 grade.ultimele 10min am indepartat folia pentru a prinde o crusta frumoasa ardeii.

noi i-am servit cu smantana si paine proaspata de casa dar se poate face si un sos de rosii cu verdeata.

Niciun comentariu: