Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 25 septembrie 2009

strudel de casa cu branza dulce si zmeura






m-am incumetat in sfarsit sa fac foaia acasa.pina acum asteptam mereu sa merg in tara si sa o punem pe bunica sa faca aceasta minunatie...acum poate fi mandra ca am reusit singura

aluat:
-25og faina
-putina sare
-125ml apa calduta
-20ml ulei plante
-1ou


umplutura:
-400g quark sau branza dulce
-2 oua
-zahar dupa gust
-200g smantana groasa
-175g zmeura

deasupra:
-3 oua
-zahar pudra, vanilat

se framanta din toate ingredientele o coca:

care se unge cu ulei si se lasa sa se odihneasca 35min:

pe masa usor unsa cu ulei se intinde o foaie cam cat puteti de mare(cu mare sa se rupeti,merge de minune cu putina atentie si masa unsa) trebuie "sa citim pe masa"...asa zice buni

amestecam ingredientele pentru umplutura si punem pe foaie:

intindem bine:

presaram fructele:

si incepem cu grija sa rulam:



dandu-i la final forma de melc:

asezam melcul in tava de tort si turnam deasupra ouale putin mixate su zahar vanilat(dupa gust).

coacem vreo 40-45min la 180 grade,pina cand e auriu deasupra:

lasam sa se raceasca si presaram zahar pudra desupra.servim.

sper ca v-am facut pofta sa-l incercati.
va doresc un sfarsit de saptamana minunat !!!

11 comentarii:

Cooking-love spunea...

Uhmmmmmmmmmmmm¡¡¡¡¡¡¡¡Lecker¡¡
besos¡¡

Ruxi spunea...

Dragutz! Nu contenesc sa le admir pe gospodinele care fac foi in casa.Eu inca nu m-am indeletnicit cu asta :D

Delilah spunea...

Din cele observate, aceasta pare gustoasa. Promit ca voi incerca si eu. M-am abonat deja la blogul dumneavoastra, si din cand in cand mai fur cate o reteta. Mai ales cand am pofta de ceva nou, sau sa mai inventez si eu cate una alta. O seara buna!

mihaela spunea...

da intr-adevar e delicios,iar in bucatarie miroase minunat a prajituri de casa!

mihaela spunea...

ruxi nu e deloc greu,trebuie numai sa prinzi curaj si sa incerci!

mihaela spunea...

delilah ma bucur ca te inspira retetele mele.te mai astept cu drag in bucataria mea!

Anonim spunea...

Uleiul intra in compozitia aluatului sau este doar pentru uns?

mihaela spunea...

cei 20ml ulei intra in compozitia aluatului.

Anonim spunea...

Buna Mihaela!
Azi am incercat sa fac acest minunat strudel insa, din pacate, a iesit un fiasco. Problema e aluatul. Am vazut ca tu l-ai framantat la MP. Vroiam sa te intreb cat timp l-ai framantat? Eu l-am pus la robot, am respectat cantitatile, insa nu cred ca l-am framantat indeajuns. Cum trebuie sa fie aluatul cand il rastorni pe blat? Al meu era lipicios. Trebuie sa se desprinda de pe maini?
Multumesc mult pt sfat!
PS Este minunat blogul tau, nu ma mai satur sa ma uit la el :)
Te pup!
Raluca

mihaela spunea...

buna raluca
imi pare rau ca nu a aieist aluatul,dar sper sa nu te dai batuta.
eu l-am framantat la masina cam 15 min,aluatul nu este deloc lipicios dar sa stii ca depinde si de faina,cat de mare este oul...etc.daca era prea lipicios pe maini trebuia sa-l infainezi usor inainte de a-l pune la odihnit!

Anonim spunea...

Daaaa, acum inteleg unde am gresit! Eu am pus ingredientele in robot, dar doar le-am amestecat, nu le-am framantat propriu zis. Trebuia sa insist mai mult.
Nu ma dau batuta nicicum, o sa il repet cat de curand, dar la MP de data asta si framantat 15 min.
Multumesc mult pt sfat! Te anunt cum a iesit!
Raluca
P.S. ai avut dreptate, casa miroase o nebunie de la strudelica asta :))