Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 5 octombrie 2008

pui umplut a la carmen

reteta este de pe blogul lui CarmenH.

  • 1 pui
  • 4-5 chifle vechi
  • 200 ml lapte
  • 1 ceapa mare
  • 1 lingura ulei
  • jumatate legatura patrunjel
  • 2 oua
  • 1 lingura faina(am pus pesmet)
  • sare,piper,chili

Chiflele se taie in bucati mici si se pun intr-un castron.
Laptele se incalzeste bine in si se pune apoi peste chifle. Se lasa cam 20 minute.taiem ceapa marunt si o calim intr-o lingura de ulei.adaugam la paine ouale, faina, ceapa calita, patrunjelul si sarea.
cu acest amestec umplem puiul si il coasem.
Se condimenteaza apoi cu sare si piper si se pune in tava cu putin ulei. Se lasa 90 de minute la 175grade.ultimele 10min am dat drumul la grill pt a-l rumeni frumos deasupra.

eu am pus ultimele 35min si cateva ciupercute proaspete taiate in jumatate.se serveste cu salata.

2 comentarii:

kris spunea...

Ciao, ai un premiulet pe blogul meu. Pa

Anonim spunea...

Mihaela buna , imi place mult blogul tau ,iar baietelul este un scump ,din pacate nu prea am timp sa intru cat as vrea ,dar asta nu inseamna ca nu sunt prin preajma .Ca semn de apreciere pentru munca pe care o depui si bucuriile pe care le faci celor din jurul tau ,am hotarat sa te premiez cu ,,Premiul TROFEO DELL' AMICIZIA "