Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 14 iunie 2008

chec cu ricotta




reteta de la adriana nicoleta

250g ricotta
3 oua
200g zahar(am pus 150g si a fost ok de dulce)
250g faina
1 plic praf de copt
fulgi de ciocolata


se bat albusurile spuma tare

se adauga galbenusurile si branza ricotta(urda)

apoi faina+praful de copt

si la final fulgii de ciocolata


se toarna compozitia in tava de chec tapetata cu hartie de copt

si se da la cuptor pt 40min la 185 grade.


rece se pudreaza cu zahar sau se poate turna glazura.eu l-am lasat simplu.

2 comentarii:

roxana.m. spunea...

Iata ca am facut si checul si a iesit super,sa vedem ce mai fac si maine tot din cartea ta de bucate.Imi place blogul ca e simplu si retetele frumos explicate .A,mi se pare ca baietii nostri sunt nascuti in aceeasi zi:12 septembrie.Il pupam pe ochios.

mihaela spunea...

roxana l-am vazut si la tine pe blog,ti-a iesit minunat!

pupici lui stefan!