Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 2 septembrie 2009

rulada cu cacao si crema de nuci



este un desert care se face foarte rapid si merge de minune langa o cana mare de cafea.

foaie de rulada:
4 oua
140g zahar
50g amidon
20g cacao
50g faina
3 linguri apa fierbinte
1 plic praf de copt

umplutura:
200g nuci macinate
100ml lapte
100g zahar pudra

punem intr-un castron toate ingredientele pentru aluat,le mixam pina cand nu mai sunt cocoloase.turnam compozitia intr-o tava mare,tapetata cu hartie de copt si o dam la cuptor pt 10min la 200grade,cu ventilatie.
rasturnam pe un prosop de bucatarie presarat cu zahar si desprindem hartia.rulam si lasam sa se raceasca.

pentru crema fierbem laptele cu nuca si zaharul pina cand compozitia se ingroasa.

turnam crema fierbinte peste foaie,rulam din nou si lasam sa se raceasca.

eu am topit o ciocolata amaruie de 100g pe care am turnat-o deasupra.cand s-a intarit am feliat rulada


combinatia de blat de cacao si crema de nuca merge super!!!!
sper sa o incercati si voi.

6 comentarii:

Ramona spunea...

Imi ploua in gura, ce bine arata.

Daniela Addario spunea...

Mihaela, ma inscriu si eu la o feliuta. Yamiii, ce pofta mi-ai facut...

Federica Simoni spunea...

gnam gnam gnam!! che buono!! una fetta??

diana spunea...

Este mai mult decat..............preferata; imi placea mult in copilarie.

CristinaK spunea...

Ce pofta mi-ai facut!!! Sigur-sigur e delicioasa!

VinoVat spunea...

Yam ce bun:X