A apărut o eroare în acest obiect gadget

Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog

Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 13 aprilie 2008

o noua zi in barcelona

am plecat din nou la plimbare dupa ce ne-am baut cafeaua de dimineata.chiar imi place cafeaua spaniola cu mult lapte :)
am plecat pe Gran Via:





apoi pe Passeig de Gracia unde pe langa magazinele de firma se afla si CASA MILA,construita de arhitectul Antoni Gaudi intre 1906-1910,pt familia Mila:




tot in zona se afla si Casa Batllo,o alta constructie a lui A.Gaudi:



cateva poze de cladiri in drum spre casa:






cam atat pt inca o zi.

3 comentarii:

Anonim spunea...

hello. si eu am fost al casa batllo. am vizitat si mi-a placut enorm. iubesc barcelona si il iubesc pe gaudi, cel care a putu face asa ceva. despre sagrada familia nici macar nu am cuvinte.

mihaela spunea...

intr-adevar e superb orasul.ne-a placut la nebunie.
la anul am zis ca mergem din nou in spania,la mare si mai dam o fuga si prin barcelona.

Anonim spunea...

Nu pricep, nu vad nici o poza din interiorul Casei Batllo sau Milla si totusi zici...cam atat pentru azi. Sper ca nu le-ai pozat doar pe exterior, ar fi tragic sa ajungi in Barcelona si sa nu vizitezi in detaliu toate creatiile lui Gaudi.