Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

Budinca de gris cu zmeura


250g zmeure(congelate)
1ou
450ml lapte
5linguri zahar+2 linguri la zmeura
60g gris
1-2 zahar vanilat
am pus o parte din lapte la fiert iar cealalta am amestecat-o intr-un castron cu zaharul,grisul si galbenusul. separat am batut albusul +1albus ce-l aveam prin congelator(deci 2) spuma tare.cand laptele a inceput sa fiarba am turnat galbenusul.am amestecat pe foc pina s-a ingrosat.am luat apoi deoparte si am pus in grisul fierbinte albusele spuma tare.si am amestecat bine cu telul. am pregatit 4 cesti de cafea sau boluri mai mici,ce aveti la indemana,le-am udat cu apa rece si am pus grisul.am lasat la rece 1ora. intre timp zmeura si zaharul le-am pus intr-un castron sa lase zeama si apoi cu batul de la mixer le-am facut piure.

Niciun comentariu: