Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 22 noiembrie 2008

spitzbuben (cu nuca de kokos)



sunt cele mai bune fursecuri cu nuca de kokos care le-am mancat pina acum,se topesc in gura!

375g faina
200g zahar(eu am pus 100g)
1 plic praf de copt
250g unt
1ou
120g nuca de kokos

dulceata si zahar pudra

se amesteca toate ingredientele si se lasa coca la rece 30min apoi se intinde si taie cu forma.se aseaza in tava pregatita cu hartie de copt

se coc 10min la 190 grade,se lasa sa se racoreasca si lipesc cate 2 cu dulceata:

se pudreaza cu zahar si servesc!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt absolut delicioase! Am facut si eu azi, cu gand sa incerc acum si sa vad ce am sa pregatesc de Craciun. nu ma asteptam sa fie asa fragede:)

mihaela spunea...

vio multumesc ca ai incercat aceasta reteta.ti-am zis ca sunt delicioase si fragede!

Ioana.Nagy spunea...

Le-am facut si eu sambata, foarte bune mi-au iesit. Am pus si eu zahar mai putin si mi-au placut foarte mult.