Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 20 aprilie 2008

Tortillas aperitiv


reteta de la Cristina

1 pachet foi tortillas
1 cutie almette cu verdeata
cateva felii bacon
unt


am frecat o bucatica de unt cu almette si am intins pe foia de tortilla,iar deasupra am pus cateva felii de bacon:

rulata si stransa bine am dat-o de aseara pina azi dimineata la frigider:

azi am taiat felii si servit la micul dejun.foarte bune si pe deasupra poti face ce combinatii iti vin in minte.

3 comentarii:

Edith spunea...

interesanta ideea cu feliile de bacon..

mihaela spunea...

le-am pus pentru contrast si a iesit un pic cam sarata pentru gustul meu,dar cu salata langa a fost tare buna!

Anonim spunea...

buna ziua...eu personal va multumesc pentru retetele postate...ajuta mai ales tinerele mame si sotii...multumesc inca o data...va trimit si eu reteta de tortillas....


Tortillas

Ingrediente

150 g faina de porumb pentru Tortillas
(masa harina)
sare
Mod de preparare
1. Faina de porumb cu sare si aproximativ 200 ml apa se leaga intr-un aluat care se imparte in aproximativ 10 portii.
2. Fiecare portie se modeleaza in forma de bila si se preseaza putin intre palme, apoi i se da forma rotunda (diametrul 10 pana la 12 cm). Cel mai simplu este daca puneti a-luatul intre doua folii de nailon; in final se indeparteaza folia. Daca marginile aluatului sunt faramicioase, se mai incorporeaza putina apa.
3. Tortillas se prajeste intr-o tigaie, fara grasime, cate 2-3 minute pe ambele parti pana ce capata o culoare maro-deschis.
Sugestie:
Pentru tortillas trebuie utilizata neaparat faina de porumb speciala (masa harina) deoarece aluatul nu se leaga cu faina normala de porumb. Cine prepara mai des tortillas poate sa-si cumpere o presa de tortilla. Pentru umplerea painilor-tortillas fantezia nu are limite. Cele mai indragite umpluturi sunt acelea din fasole, carne de porc sau pasare, carnat sau cascaval. Desigur tortillas se poate praji si in cantitate mai mare si congela. Iar daca dorim sa le tinem calde, atunci se pun intr-un castron sub un servet cald sau in cuptor la 50°C. Cine doreste sa-si usureze lucrul poate cumpara tortillas gata proaspete, congelate si ambalate in vacuum. Sunt la fel de gustoase.