Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 21 septembrie 2008

muschi de porc a la jamie


reteta de la taki

o bucata carne porc,muschi
sare,
boabe de piper rosu
ceva usturoi
rozmarin
2 linguri ulei masline

am pus in mojar piperul,usturoiul,verdeata,putin ulei si ceva sare mare,grunjoasa:

am uns cu acest amestec carnea :

l-am bagat la cuptor DIRECT pe gratar. Am pus o tava la etajul inferior in care sa pice sucurile de la carne. De obicei in aceasta tava se pot pune cartofi dar azi s-a aflat numai apa ca sa nu se arda tava. Carnea nu sta in lichid, se rumeneste si se crocantzeste pe toate partile si ramine foarte zemoasa.-am tinut cam 1 h si 20-25min va orientati voi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte apetisant! De cateva luni consumam mai mult ciuperci, pui si de peste, dar mi-ai facut pofta cu muschiuletul asta si modul cum e pregatit. Sigur am sa-l incerc zilele astea. Felicitari pentru cum ti-a iesit!