Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 3 aprilie 2008

panini

reteta LauraA

500 gr faina
50 gr zahar
10 gr miere
300 gr lapte
20 gr drojdie proaspata
40 gr unt
10 gr sare

aluatul l-am framantat si lasat la dopsit in MP:

l-am impartit apoi in 6 bucati:

si am format painicile pe care le-am pus in tava cu hartie de copt si lasat la dospit inca 30min:


Inainte de a le baga la cuptor preparam lichidul cu care ungem chiflele fierbinti.
Dizolvam o lingurita de amidon de porumb in 300 grame apa rece si dam intr-un clocot.O lasam sa se raceasca:



am copt 25 min la 200 grade :


apoi le-am scos si uns cu lichidul racit:


coaja se inmoaie si devine super pufoasa.am apasat pe ele:


si si-au revenit imediat.

sunt delicioase si merg de minune la facut sandwich.

4 comentarii:

Mona spunea...

Mihaela ce chifle pufoase ai facut!!!...imi imaginez de bune sunt...nu, nu vreau sa-mi imaginez, acum ma duc sa le fac si eu!!...am sa-ti spun cum mi-au iesit...pupici :)

mihaela spunea...

mona sunt convinsa ca-ti vor placea.
spor la treaba!

Mona spunea...

urarea ta a fost de bun augur !!...asa cum ti-am spus am facut chiflele, au iesit extraordinar de bune, nici nu am cuvinte sa-ti spun, pufoase si moi...nu au mai ramas decat 2 bucati, din 10...sunt curioasa daca si maine vor fi la fel, am sa le incalzesc putin la MO...multumesc mult de reteta este super...pupicei multii (emoticon cu pupic)

mihaela spunea...

mona ma bucur ca ti-au iesit si mai ales ca ti-au placut.si eu am avut azi 2 bucati ramase de ieri,nu a fost nevoie sa le incalzesc,au fost pufose si bune!