Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 13 aprilie 2008

barcelona-Arcul de Triumf & Parc de la Ciutadella

Arcul de triumf a fost construit in 1888,cand a avut loc expozitia universala din Parc de la Ciutadella:






intram apoi in Parc de la Ciutadell,parcul central al orasului care include o fantana,un lac,gradina zoologica,cateva muzee si chiar in centrul parcului cladirea administratiei catalane.la constructia renumitei cascade din partea de nord a parcului,arhitectul a fost asistat de gaudi,inca student pe atunci.









in drum spre casa am mancat renumita tortilla.

3 comentarii:

Marcela S. spunea...

Frumoase poze! Concediu? Si noi ne-am propus sa vizitam in fiecare an locuri noi. Din pacate anul asta e in plan Romania. Nu o sa fie nevoie de poze.

mihaela spunea...

marcela ma bucur ca ti-au placut pozele.sotul a fost la o conferinta 2 zile si ne-am gandit sa mergem impreuna,am ramas cateva zile in plus si am vizitat orasul.
ne-am reincarcat bateriile pentru perioada ce urmeaza.

Edith spunea...

superbe pozele!