A apărut o eroare în acest obiect gadget

Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog

Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 13 aprilie 2008

barcelona-Arcul de Triumf & Parc de la Ciutadella

Arcul de triumf a fost construit in 1888,cand a avut loc expozitia universala din Parc de la Ciutadella:






intram apoi in Parc de la Ciutadell,parcul central al orasului care include o fantana,un lac,gradina zoologica,cateva muzee si chiar in centrul parcului cladirea administratiei catalane.la constructia renumitei cascade din partea de nord a parcului,arhitectul a fost asistat de gaudi,inca student pe atunci.









in drum spre casa am mancat renumita tortilla.

3 comentarii:

Marcela S. spunea...

Frumoase poze! Concediu? Si noi ne-am propus sa vizitam in fiecare an locuri noi. Din pacate anul asta e in plan Romania. Nu o sa fie nevoie de poze.

mihaela spunea...

marcela ma bucur ca ti-au placut pozele.sotul a fost la o conferinta 2 zile si ne-am gandit sa mergem impreuna,am ramas cateva zile in plus si am vizitat orasul.
ne-am reincarcat bateriile pentru perioada ce urmeaza.

Edith spunea...

superbe pozele!