Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 18 martie 2009

cornulete fragede de post












180 g margarina,
180 ml lapte de kokos,
100 g zahar pudra,
1 lingura otet,
drojdie de bere cat o nuca,
500-550g faina

Se freaca margarina cu zaharul, spuma, se toarna laptele de kokos in care s-a dizolvat drojdia de bere, se amesteca putin, se adauga otetul si iar se amesteca. Se toarna faina, se framanta pana devine un aluat potrivit



si se imparte in 4 turtite, care se tin la rece 30 minute. Se intinde cate o foaie subtire, sa taie in raze, se pune la mijloc cate o bucatica de rahat


si se da forma de cornulet.



Se coc la foc potrivit,185 grade,pt 25min:





Se tavalesc calde in zahar pudra.

5 comentarii:

Gabriela Cara spunea...

Bune tare si in post, o reteta potrivita Felicitari!

Oana M spunea...

Bunatati ca la mama acasa. Pacat ca nu pot sa ma infrupt. :) Iar cu preparatul lor... cam complicat pentru mine.

Mai trec pe aici sa ma inspir. Ca sa stiu ce sa cer ...

Multumesc pentru vizita!

Amalia spunea...

Cred ca-s tare bune o sa le incerc si eu!

Edith spunea...

Super prima poza! Imi place mult castronul/farfuria :)

mihaela spunea...

fetelor ma bucur ca va fac cornuletele cu ochiul.amalia spor la treaba!
edith ,platoul l-am gasit cu 1 euro la reduceri si n-am mai stat pe ganduri.
oana te mai astept prin bucataria mea!
gabi multumesc.tu faci numai minunatii de torturi,le admir si sper sa imi vina curajul sa ma apuc si eu in curand.

o zi minunata si plina de soare!