Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 23 noiembrie 2009

tort fin cu crema de limette si afine




aluat:
-2 oua
-coaja razuita si zeama unei limette bio
-60g unt
-1 lingurita seminte mac
-75g faina
-55g zahar
- 1/2 plic praf de copt

crema:
-1 compot afine
-250g quark
-200g smantana frisca
-3 foi gelatina
-coaja si zeama unei limette
-180g miere

mixam ingredientele pt aluat si turnam compozitia in forma de tort(20cm) pregatita cu hartie:


coacem la 180grade pt 15-18 min apoi lasam sa se raceasca pe un gratar:

pt crema mixam mierea cu quark-ul sau alta crema de branza dulce,coaja si zeama de lamaie.adaugam gelatina pregatita cf.instructiunilor de pe plic si amestecam din nou.dam la rece pina incepe sa se lege(vreo 2-3 ore).lasam afinele in sita sa se stoarca de zeama si le facem piure.

smantana o batem pina devine frisca si apoi o amestecam cu crema de miere.turnam peste blatul in jurul caruia am pus inelul de tort.punem cu lingura din loc in loc afinele piure:


si marmoram usor:

lasam tortul la rece cateva ore-eu l-am tinut peste noapte.indepartam inelul si decoram cu felii de limette si fistic.

4 comentarii:

Miha spunea...

Ce delicios arata!

Unknown spunea...

De nota 10 arata MIha!!!

CamiWitt spunea...

Da tu vrei sa ma omori cu zile... Eine schöne Woche noch! Cami

Unknown spunea...

Salut,

Numele meu e Andrei si detin siteul www.retetele.com

Am dat de siteul tau din intamplare si ma gandeam ca am putea face un schimb de linkuri.

Astept cu nerabdare raspunsul tau la adresa contact@retetele.com

O zi superba!