Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

Muffins cu prune si scortisoara



125g margarina moale
75g zahar(parerea mea ca 100g zahar ar trebui ca nu erau prea dulci cu 75)
3oua
250g faina+1/2plic praf de copt(15g plicul)
75ml lapte ,nu rece
4-5 prune
scortisoara
am pus in robot ouale intregi,zaharul si margarina si le-am amestecat cateva minute.apoi am adaugat laptele si am amestecat din nou,faina+praful de copt si 1lingurita scortisoara.
am umplut pe jumatate formele de muffins si am pus felite de pruna deasupra . se coc 20-25minute la 180grade.le-am incercat cu o scobitoare. se servesc simple sau pudrate cu zahar

2 comentarii:

Totoro spunea...

Foarte bune si foarte fragede..pup si iti multumesc pt retetele tale delicioase^-^

mihaela spunea...

cu placere,ma bucur ca retetele mele ii inspira si pe altii.

pupici celor 2 frumosi ai tai!