Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 25 septembrie 2008

zacusca de fasole

aceasta este prima mea reteta de zacusca facuta singura cap-coada,numai cu ajutorul matei prin zona.in romania mama si cumnata mea fac in fiecare an muuuuuuuuuulte borcane cu zacusca de tot felul si mereu mi se parea o munca imensa.
deh pofta a fost prea mare si azi de dimineata m-am pus pe treaba:




reteta de la BD

1,5 kg de capia sau gogosari
1 kg de ceapa
1/2 kg fasole
1/2 l ulei
1/2 bulion sau 2 kg de rosii
foi de dafin

ceapa tocata la robot si gogosarii i-am pus la calit in uleiul incins pina s-au inmuiat bine.am adaugat fasolea fiarta si macinata,bulionul,foaia de dafin si am fiert la foc mic,tigaia acoperita cu capac,amestecand uneori.am lasat-o pina cand a scazut bine si toate legumele au fost moi.
se pune in borcane sterilizate.

Niciun comentariu: