Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 15 aprilie 2011

colacei de pasti cu oua vopsite




tot din seria pregatirilor de pasti va arat acum acesti colacei draguti,la modelarea carora m-a ajutat si fluturasul matei.

-400g faina
-70g zahar
-1 cub drojdie granulata,7g
-75g unt topit

-125ml lapte

-150g smantana groasa

aluatul l-am framantat la Mp si apoi l-am impartit in 9-10 bucati.fiecare bucata la randul ei se imparte in 2 si se intind 2 corzi care se vor impleti.eu ca de obicei am avut ajutor la jucat cu aluatul:



se modeleaza coronite care se pun pe tava pregatita cu hartie de copt.se lasa cu oul inauntru inca 25min la odihnit.


se ung cu galbenus,presara cu mac/susan.se indeparteaza ouale vopsite


si se coc la 185grade,pina se rumenesc.


.

8 comentarii:

Bianka spunea...

Ce oua frumoase

Anonim spunea...

i-am pus pe lista pentru pasti.te pup
dana!

Alina spunea...

Ce frumosi suntcolaceii!
Si ouale sunt tare dragute :D
Si ce ajutor de nadejde ai ;)

Anonim spunea...

Foarte frumosi colacei.Dar si ouale sint frumoase.Si asta datorita ajutorului pe care l-ai avut.

Anonim spunea...

Foarte frumosi colacei.Dar si ouale sint frumoase.Si asta datorita ajutorului pe care l-ai avut.

mihaela spunea...

dana spor la treaba simultumesc ca ai ales sa incerci reteta!

mihaela spunea...

alina ouale sunt cumparate gata vopsite!

mihaela spunea...

ajutorul m-a ajutat la impletit colaceii si eventual a mai ciocnic cate un ou.noi le cumparam gata vopsite.