Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 22 aprilie 2008

Tort de nuci si ciocolata

tortuletul l-am facut pentru ziua de nume a sotului meu.cum el maine este plecat in delegatie,l-am taiat si gustat de azi:




reteta Sava Laura

Pentru aluat:
- 150 g. ciocolata amaruie
- 100 g. unt
- 100g. zahar
- 1 praf de sare
- 5 oua
- 100 g. miez de nuca macinat
- 100 g. faina
- 2 lingurite praf de copt

Pentru ornat:
- 300 g. ciocolata amaruie
- 100 g. ciocolata alba
- 1 lingura praf de cacao

pt blat am mixat nucile,galbenusurile,zaharul,ciocolata topita si apoi racita impreuna cu untul,la temperatura camerei,taiat cuburi:

albusurile le-am batut spuma tare cu un varf cutit sare:

apoi le-am amestecat cu compozitia de galbenus;faina si praful de copt:

rezulta aceasta compozitie:

care se toarna in forma tapetata cu hartie de copt:

am copt blatul la 180 grade:

se lasa la racit apoi.am topit ciocolata amaruie si am turnat-o deasupra.am ornat cu ceva capsunici:

merge de minune langa o cana mare de cafea neagra.

7 comentarii:

Edith spunea...

ce frumos arata!!!

mihaela spunea...

e si bun pe deasupra.
am facut numai jumatate de portie,dar mai am o felie si pt tine!!!

Mona spunea...

vai ce pofta de ciocolata mi-ai fauct...si este destul de tarziu , sa mananc ciocolata...dar nu ma pot abtine privin tortul tau..
am salvat reteta si am s-o fac si eu...
pupici :P*..

ps. vin eu cu o cana maaare de cafea...numai pentru o feliuta din tortulet

mihaela spunea...

mona sunt convinsa ca iti va placea.desi l-am tinut descoperit pe masa din bucatarie nu s-a uscat deloc,a ramas la fel de pufos blatul.
l-am terminat azi la cafeaua de dimineata.

Edith spunea...

uh, cred ca am ajuns cu intarziere.. :(
Paste Fericit! :)

mihaela spunea...

si voua Sarbatori fericite!!

Laura spunea...

Wow, Miha, cat de fain ti-a iesit tortuletul!
Ma bucur mult ca l-ai incercat si ca ti-a placut, desi nu esti o ciocolatoasa ca si mine :)
...cat de bine arata ciocolata aia ce curge atat de ispititor :))
Las' ca de poimaine imi fac si eu de cap! :D

Am trecut ca sa iti spun: Sarbatori fericite!... si sa te invit la mine pe blog...unde te asteapta un bine-meritat cadou :P
Te pup dulce!!!