Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 15 martie 2008

pui umplut cu sunca si ficatei

1 pui
2 catei usturoi
100g crema de branza
150g ficatei
1 felie paine
sare,piper,verdeturi tocate
ulei de masline
2-3 felii sunca presata

puiul spalat se condimenteaza bine in interior cu sare,piper,boia.se amesteca la robot ingredientele pt umplutura:


inainte de a-l umple l-am uns pe spate :) cu ulei si condimentat cu sare,piper,boia:


apoi l-am umplut in interior si restul de umplutura am pus-o sub pielea de pe piept.din nou uns cu ulei si condimentatsi stropit cu putin ulei de masline :

l-am lasat la cuptor cam 45min,pina cand furculita a intrat foarte usor in carne.

am servit cu arpagic si cartofi la cuptor.

Niciun comentariu: