Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 5 noiembrie 2008

Ibiza-Santa Eularia des Riu

a fost o statiune prin care ne-am plimbat intr-o dimineata devreme.
am gasit aici magazine cu suveniruri,cu parfumuri muuuuuuult mai ieftine ca la noi si mi-am luat vreo 3 :))
promenada este foarte draguta si matei a profitat ca era putina lume la ora aceea ca sa alerge in voie.o bunicuta romanca a intrat in vorba cu el,era la plimbare cu nepotelul de 1oluni si ne-a povestit cateva ceva despre statiune.ne-a indrumat catre bisericta din oras,foarte frumoasa,am vazut-o din departare insa nu am mai urcat dealul pina la ea.la un moment dat insa puiul si-a dat seama ca nu vom intra in apa si atunci a inceput scandalul :)) asa ca am mancat ceva rapid si am plecat spre plaja noastra unde s-a putut balaci in voie.














2 comentarii:

Unknown spunea...

Miha se vede ca ati avut o vacanta frumoasa. Fotografiile sunt minunate. mi-a placut mult sa le privesc :)

Pupici multi

Anonim spunea...

Sa va fie de bine vacanta. Frumoase fotografii!