Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 5 octombrie 2007

prajitura cu martipan si caise



reteta de aici:


aluat:
125ml lapte
1cub drojdie
50g zahar
380g faina
1zahar vanilat
75g unt
1ou

umplutura:

200g martipan
3oua
250g nuci macinate,sau migdale
2compoturi de caise

firimituri:

180g faina
90g zahar
100g unt
50g felii migdale



pt aluat se pune untul si laptele+zaharul,un varf cutit sare, la incalzit si se sfarama drojdia.



se lasa 10 min,



apoi amesteca cu faina,oul si rezulta un aluat fin,


care dupa ce -l lasam 15-20min il intindem in tava 30x40 pregatita cu hartie de copt si-l intepam cu furculita.



pt umplutura am amestecat martipanul si ouale intregi cu mixerul bat apoi am turnat crema rezultata peste nucile macinate.



am intins peste foaia din tava


si deasupra am pus fructele


din zahar,unt si faina am facut firimituri care le-am presarat deasupra.si peste am pus acele de migdale.am copt 35-40min la 190grade si rece se taie felii.

Niciun comentariu: