Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 23 ianuarie 2011

prajitura cu branza dulce si bezea

am scos din congelator si ultima punga de branzica dulce adusa din romania si am facut aceasta delicoasa prajitura.o ocazie buna de a scapa si de cele 10 albuse ce asteptau cuminti in congelator sa le vina randul.reteta este pentru tava mare de aragaz.

aluat:
-400g faina
-1 plic praf de copt
-250g unt
-150g smantana
-100g zahar
-2 galbenuse
-4 linguri cacao
-3-4 linguri lapte

crema de branza
-5oua
-1kg branza dulce
-200ml smantana de frisca
-150g zahar
-1 plic budinca vanilie
-1 plic coaja de portocala de la dr oetker

bezea:
-10 albuse
-7 linguri zahar pudra

intr-un castron framantan cu mana ingredientele pentru aluat,pina cad devine fin si nu se mai lipeste de maini.il intindem pe hartia de copt de marimea tavii,presarand putina faina,pt a nu se lipi de sucitor.il intepam de mai multe ori cu furculita.

mixam branza dulce cu restul ingredientelor si turnam amestecul deasupra foii.dam tava la cuptor,pentru 45min la 180grade,apoi am ales rezistenta de jos si am mai lasat la copt cat am pregatit bezeaua.

albusele le-am batut spuma tare cu o priza sare si zaharul pudra.cu lingura am asezat bezeaua peste branza si am dat la cuptor inca 5-7 min pina cand a devenit usor aurie.lasam prajitura la racit si apoi taiem.

7 comentarii:

Bianka spunea...

Foarte gustos si bun

Federica Simoni spunea...

chissà che buono!!! complimenti!un abbraccio!!!!!

Unknown spunea...

Ce bine arata! Ti-a iesit minunat!
Combinatia de branza dulce-bezea nu am mai savurat pana acum! Cred ca e tare buna!

mihaela spunea...

iulia nu se poate sa nu incerci combinatia branza dulce-bezea,e o nebunie curata!

torturi romanesti londra spunea...

si asta am preparato numai ca nu am pus cacao in blat, lam lasat alb, te pup.

mihaela spunea...

ma bucur ca ai incercat reteta.cateodata o fac si eu fara cacao dar asa iasa mai bine in evidenta!

Anonim spunea...

buna, ati putea pune pe blogul dv ùrmareste -ma prin email?