Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 25 noiembrie 2009

prajitura de post cu lamaie si afine




-160g margarina
-160g zahar
-260g faina+1 plic praf de copt
-180ml lapte kokos
-coaja si zeama unei lamai
-1 compot afine

mixam toate ingredientele si turnam aluatul intr-o tava mica,rotunda(20cm).deasupra presaram afinele bine stoarse de zeama:

coacem la 180grade,vreo 30-35min pina trece testul cu scobitoarea:

lasam sa se racoreasca si scoatem din forma.apoi recita complet o taiem.

6 comentarii:

Unknown spunea...

Buna Mihaela.arata foarte bine prajitura.Si imi place foarte mult blogul tau.Felicitari.

alialexa2006 spunea...

buna....si arata bine...felicitari...pupici

Unknown spunea...

mmmm... excelenta, merita incercta.
pupici Miha!

Ceska777 spunea...

Mihaela am o intrebare mai "tampita": cum le zice la afina in germana (m-am prostit) si de unde le-ai luat, erau TK? Danke!

mihaela spunea...

blaubeeren in germana.ale mele erau compot,luate de la lidl.dar am vazut chiar in dimineata asta proaspete in penny.

Manuela spunea...

Super prajitura, o bunatate, am incercat-o si eu ieri. Singura problema e ca a iesit cam dulce, probabil de la laptele de cocos - o sa o mai fac reducand cantitatea de zahar.

Mie mi-a iesit si cu ulei in loc de margarina, si in plus am mai pus si mure pe langa afine...

Multumesc mult de reteta!!!!