Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 15 octombrie 2007

Pizza taraneasca



aluat:

375g faina
1pachet drojdie uscata
2linguri ulei masline
250ml lapte
sare
1lingurita zahar

deasupra:
150g bacon felii subtiri
200g cascaval
masline verzi
1borcan ciuperci felii
cateva linguri suc de rosii cu verdeata
1ou pentru fiecare tava de pizza


aluatul l-am framantat la Mp,apoi l-am lasat la dospit 25min.am intins o parte din aluat in tava rotunda,am stropit cu suc de rosii,am pus felii de bacon,ciuperci,cascaval,masline si am spart cate 1 ou.am dat la 220 grade,la copt.

2 comentarii:

cory-ramy spunea...

miha,ma bucur ca esti resiteanca,te rog zi-mi si mie o reteta de pizza cu blat mai moale pentru baietelul meu sau ceva ca cea pe vatra de la pizzerii??

mihaela spunea...

la asta iese aluatul mai moaleo poti incerca sa vazi daca ii place juniorului.matei o adora#ar manca zilnic daca i-as face.