Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 19 iulie 2008

piept de curcan in crusta de parmezan


am gasit zilele acestea piept de curcan proaspat si am trecut la treaba,reteta o vazusem acum ceva vreme intr-o revista,dar am improvizat putin.se poate face si cu pui.

500g piept de curcan
100g parmezan
100g pesmet
cateva linguri faina alba
2 oua
sare,piper

carnea de pui taiata bucati se bate usor cu ciocanul.am amestecat intr-un castron parmezanul cu pesmetul,in altul am batut ouale cu piperul si ceva sare(nu foarte multa ca si parmezanul e sarat) iar in a treaia farfurie am pregatit faina.am trecut carnea prin faina,ou si amestecul de pesmet si am copt-o in ulei incins cateva min pe fiecare parte.

am servit cu cartofi picanti:
3-4 cartofi
sare,piper,chilli,boia iute
2 linguri ulei masline
o punga topitz

cartofii taiati in sferturi i-am amestecat cu toate cele


si apoi i-am bagat in punga pt 35min la cuptor:

ultimele 5 min am dar drumul la grill sa prinda culoare mai intensa.

Niciun comentariu: