Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 9 martie 2008

cornetti


reteta de LauraA.

500g faina
100g zahar
2 oua
50g unt
1 cub drojdie
150ml lapte
putina sare

aluatul l-am framantat si dospit la programul special de aluaturi al masinii de paine:


l-am impartit in 3:


din fiecare se intinde cate o foaie si se taie in 4:


pune umplutura mai mult spre baza si mai putin la varf pt a nu curge:

se ruleaza si pun in tava tapetata cu hartie de copt:


se lasa la dospit inca 30min,se ung cu 1 galbenus+2 linguri smantana dulce:


se coc in cuptorul preincalzit,la 190 grade pentru 15-20min.


sunt foarte pufoase,chiar si a doua zi.

8 comentarii:

LauraAdamache spunea...

Mihaela abia acum am vazut cornetti si tare frumosi ti-au iesit si pot sa-ti spun ca chiar ma intrebam cum de iti ies tie atat de luciosi dar acum am vazut ca i-ai uns cu galbenus amestecat cu smantana.Smantana lichida pentru frisca?Multumesc tare mult de idee.In curand ii voi reface si voi aplica tehnica ta.Te pup si pup si fluturasul tau superb!!!!

andreea spunea...

hi, mihaela..am o intrebare eu am drojdie uscata si la un cub de drojdie proaspata cat vien cea uscata?...si cand spui in retetele tale o lingura sau o lingurita folosesti acele linguri speciale de bucatarie de masurat? sau cele normale de zi cu zi? sper ca am fost explicita multumesc..

mihaela spunea...

cred ca vin 7 g de drojdie granulata,uscata.
da folosesc lingurile normale din bucatarie in retelele mele.

spor la treaba si scuze ca raspund asa tarziu dar abia de cateva zile am venit din concediu si s-au adunat cateva zeci de comentarii.

Violeta spunea...

sunt foarte bune..miau placut mult de tot

mihaela spunea...

violeta sa va fie de bine!

Monica spunea...

Salutare!
Pentru cei care nu au inca masina de facut paine ca asteapta sa vina Craciunul sa o primeasca cadou:), as vrea sa stiu cat timp trebuie sa lase aluatul la dospit?

mihaela spunea...

buna monica

aluatul se lasa la dospit cam 40-45min pina cand isi dubleaza volumul.
spor la treaba si un craciun fericit!!!!

Unknown spunea...

Buna, felicitari pt blog, e f. bine aranjat si la subiect.imi place!:)