Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 18 decembrie 2008

"flori" cu susan si wurst







dupa o idee pe pe culinar

250ml lapte
50ml ulei masline
100g susan
1 cub drojdie proaspata
450g faina
cate o lingurita sare si miere

cascaval
wurst

aluatul framantat si dospit la masina de paine de imparte in 8 parti.se intinde din fiecare cate un dreptunghi,pune la un capat wurstul si ruleaza strans:

incepem sa taiem felii potrivit de groase,cu un cutit bine ascutit:

apoi se desfac spre exterior ca petalele unei flori:


se aseaza florile in tava pregatita cu hartie de copt:


presaram deasupra cascavalul:


si coacem la foc potrivit,185 grade, vreo 25min.

.

7 comentarii:

roxana.m. spunea...

foarte frumos arata,un aperitiv de efect exccelent--

Edith spunea...

Woo ce frumoase sunt! :)
Miha, eu de fapt am venit sa-ti urez un Craciun fericit cu liniste si multe bucurii! :)

Agenda di Nico spunea...

Minunate ,tare aspectoase!

Sarbatori fericite !
La multi ani!

Agenda di Nico spunea...

Minunate ,tare aspectoase!

Sarbatori fericite !
La multi ani!

nasti spunea...

Craciun fericit si toate cele bune, din partea lui nasti!

nasti spunea...

Craciun fericit si toate cele bune, din partea lui nasti!

MAMAS IN BUCATARIE spunea...

Faine!Eu fac dar dintr-o bucata!m-am inspirat de la Laura Adamache dar putin e altfel reteta!am s-o fac dupa reteta mea dar forma finala de la tine!LA MULTI ANI!