Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 15 ianuarie 2008

oua umplute cu pateu

de revelion nu am facut oua umplute,desi la noi erau obligatoriu in meniu,azi ni s-a facut pofta de ele si iata-le:




7-8 oua sau in fuctie de nr de persoane
100g pateu
cateva linguri maioneza(eu am facut-o acasa)
125g creme fraiche cu verdeata sau smantana groasa
sare,piper


ouale se fierb,apoi reci se taie in 2 pe lungime.se scot galbenusurile si 2 se opresc pt maioneza iar restul impreuna cu pateu si condimente se mixeaza:

am facut maioneza din galbenusurile fierte,1galbenus crud,ulei apoi am adaugat cutia de creme fraiche si ceva sare,piper:

o parte din maioneza am pus-o pe platou,deasupra am aseazat ouale umplute(cu ajutorul siringii)


am decorat cu restul de maio si putina verdeata.se dau la rece pina in momentul servirii.

Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte bune!