Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 15 februarie 2010

bastonase cu susan


-350g branza de oi
-250g unt
-10g drojdie dizolvata in 125ml lapte
-600g faina
- 1ou
-susan

branza data pe partea mare de la razatoare,untul cubulete,laptele caldut in care am dizolvat drojdia proaspata se amesteca impreuna cu faina.se intinde pe masa usor infainata aluatul si taie fasii.se ung cu galbenus,presara susanul si dau la copt pentru 15min la 200g ,pina sunt frumos rumenite.

11 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Iamiiii....de rontait...super!iti iau si eu reteta!:)

Liana Morar spunea...

iarasi o reteta exact pe gustul meu!!!!
Am s-o incerc Miha cat de curand.
A trecut raceala cred, ca vad ca lucrezi iarasi ca o furnicuta:)

Te pup si merci de reteta minunata.

dana spunea...

ce frumos arata! as vrea si eu sa le fac, ma intreb ce fel de branza ai folosit... e ca un pecorino? sau telemea de oaie? aici se gasesc multe feluri, si de acasa nu-mi amintesc de care era...
mersi mult!

Laura-Bonn spunea...

Buna Mihaela,

Cit de gros trebuie aluatul intins eu am facut o data saratele cu aluat dospit si au crescut foarte tare si nu sau copt.
Pupici

mihaela spunea...

fetelor ma bucur ca va face cu ochiul reteta.am folosit branza de oaie,tare,cumparat dn romania de la taran.
liana raceala a trecut,am facut saratelele sa maia vem ce rontai seara la tv.

laura aluatul nu isi lasi deloc la dospit dupa ce amesteci ingredientele,il intinzi perede pe masa infainata cam jumatate de cm si tai cu pinzenul zimtat.

pupici si spor la treaba dragutelor!!!!

Ruxi spunea...

o reteta buna pentru rontait seara in fata tv-ului...pentru cine isi permite :)

kristina spunea...

am o intrebare.. cu branza feta nu merge?.... nu prea sunt prietena cu branza de oi :)

mihaela spunea...

cristina in principiu merge si cu feta dar eu nu am incercat.

Liana Morar spunea...

Facute, gustate, bune!
Poate erau mai bune cu o telemea proaspata,dar eu am avut din aia de oaie tinuta la saramura.
Reteta in schimb este foarte faina, tipica tie. Sa ma explic putin.
Toate retetele pe care le-am facut de la tine (si sunt cateva)la inceputul inceputului imi parea ca n-o sa-mi iasa, dar finalul este intotdeuna, dar intotdeauna minunat. Par prea simple, cum sa faci o prajitura amestecand toate ingredientele la un loc??? Uite ca tu stii si poti! Merci ca dai mai departe, mare lucru!!!

Da-mi voie sa te felicit inca odata.

Mira spunea...

si eu m-am inspirat din reteta ta, asa cum si tu te-ai inspirat din a mea, frumos ar fi fost sa scri 'inspiratia'.

Mira

mihaela spunea...

draga mea mira daca te incalzeste cu ceva sursa retetei mele, afla ca este din revista click,adusa din romania.si am modificat cantitatile,am mai adaugat cate ceva dupa gustul meu si nu mi s-a parut necesar sa specific in mod deosebit de unde am luat-o.
nu inteleg unde m-am inspirat de la tine????