Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 10 decembrie 2010

placinte cu mere






placintele acestea nu puteau iesi decat delicioase,mai ales ca am avut asa ajutor de nadejde cand le-am facut.sunt fragede de ti se topesc in gura si sper ca va vom convinge sa le incercati in week-end!



coca:
-2 oua
-250g iaurt simplu
-200g unt moale
-1 plic praf de copt
-5 linguri zahar
-550-600g faina

umplutura:
-1kg mere
-5 linguri zahar
-scortisoara
-1 plic budinca vanilie

incepem prima data cu umplutura care trebuie s fie rece cand o vom folosi.mere rase se pun la calit cu cele 5 linguri zahar si scortisoara si se lasa pe foc pina scade zeama.plicul de budinca vanilie se amesteca cu 4-5 linguri apa si se toarna peste mere.se mai amesteca pe foc pina se leaga compozitia.se lasa la racit.

se amesteca toate ingredientele pentru coca si aluatulrezultat nu trebuie sa se prinda de maini.daca mai e nevoie mai pui 1-2 linguri faina in plus.se intinde pe masa usor infainata si se taie patrate iar in mijloc punem cate o lingurita de umplutura:

se aduna colturile la mijloc si se apasa sa nu se desfaca la copt.se coc la foc potrivit,185grade,cu ventilatie pina cand sunt aurii.si se dau prin zahar vanilat praf.

spor la treaba si un sfarsit de saptamana minunat!!

5 comentarii:

Federica Simoni spunea...

mmmmmmmmmmmm.....che delizia!!!!!!

Bianka spunea...

Ce dragut cum lucreaza. pot fi foarte bune

Irina spunea...

Buna,
Felicitari pentru toate retetele minunate!
Si eu sunt pasionata de gatit, dar din pacate nu am indemanarea necesare, asa ca mereu sunt cu ochii pe blogurile culinare.

Pentru a imbina utilul cu placutul, am dat startul unui concurs culinar unde, premiul consta in tiparirea si copertarea propriei carti de bucate, dupa bunul plac.
Mai multe detalii despre concurs si regulament pe www.skoobsbooks.blogspot.com

Nu am vrut sa dau un comentariu aici pentru a nu se interpreta ca vreau sa fac reclama, dar nu am gasit nicaieri adresa ta de mail.

Poti sa stergi comentariul dupa ce-l vezi si sper sa participi la concurs.

O zi frumoasa,
Irina

Ioana spunea...

Ah, n-am dat click "pe tine" ca sa vad reteta..aveam niste iaurt care-mi statea degeaba prin frigider, si am rezolvat cu un chec cu iaurt...data viitoare fac placintele tale, ca arata tare bine.

Ce-a crescut Matei si cat de frumos este !!!!
Sa va traiasca.

Maya spunea...

Îti doresc un An Nou fericit alaturi de cei dragi! :-*

Ce mare s-a facut fluturasul! :-*