Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 16 aprilie 2008

waffeln cu mac si drojdie



azi matei s-a trezit cu noaptea in cap asa ca am pregatit pt micul dejun waffeln.
reteta de aici:


275g faina
1 plic drojdie uscata
2 oua
100g zahar(am pus jumatate din cantitate,ca le servim cu dulceata)
100g unt
250ml smantana dulce
1 pachet mac,gata preparat
stafide,eu n-am pus

topim untul si-l lasam sa se racoreasca putin,apoi il amestacam cu ouale intregi,zaharul si smantana.adaugam si restul ingredientelor:

coacem compozitia in forma de waffeln,la treapta 4:

se servesc simple sau cu dulceata (de coacaze rosii ,ca-mi place de mor!)


ies 8 waffeln din aceasta compozitie.

si ajutorul de bucatar:

Un comentariu:

Mona spunea...

ce ajutor dragalas ai avut..la mancat waffeln !!...dulcic foc, ca si prajiturica ...un pupic pentru el :-* si pentru tine >D<...