Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 22 aprilie 2010

prajiturele cu capsuni si crusta de migdale







aluat:
-250g faina
-50g zahar
-1 plic praf de copt
-125g unt
-1 plic finesse portocala de la dr.oetker
-1ou

deasupra:
-500g capsuni proaspete
-150g unt
-70g amarettini(biscuiti cu migdale)
-100g migdale feliate
-100g miere
-50ml smantana de frisca
-50g nuci macinate fin

se amesteca ingredientele pentru aluat intr-un castron.se intinde apoi aluatul intr-o tava micuta,pregatita cu hartie de copt si se inteapa de mai multe ori cu furculita.capsunile taiate felii se aseaza peste:

intr-o cratita punem la topit untul,impreuna cu mierea si smantana,lasam pe foc pina cand incepe sa clocoteasca apoi adaugam migdalele felii,amarettini zdrobiti si nuca macinata fin.mai dam 1-2 clocote amestecand continuu pina cand compozitia s-a ingrosat usor.o turnam asa fierbinte peste capsuni:


coacem in jur de 35-40min,ultimele acoperind tava cu o hartie.se lasa sa se raceasca complet si se scoate din tava.se taie felii.

7 comentarii:

Filme Subtitrate spunea...

buna imi place foarte mult blogul tau si il citesc zi de zi te-ar interesa un link exchange cu blogul meu www.filmesubtitrate.info?
adresa mea de mail este filmesubtitrate.info@gmail.com

Federica Simoni spunea...

wow che delizia! bravissima!

maria mihalache spunea...

Este o combinatie reusita de capsuni si migdale.
Seara buna!

Feli Popescu spunea...

Am descoperit blogul tau si am sa-l vizitez mai des, sa ma inspir din retetele tale! Doamne, cred ca mi-ar lua o viata intreaga sa le fac pe toate! Dar nu-i nimic, incercarea moarte n-are!! Multumesc ca imi urmaresti si tu blogul! Te trec si eu pe lista mea de bloguri cu bunatati ;-))

Postolache Violeta spunea...

Delicioasa prajiturica!Te astept cu un premiu la mine pe blog!

Anonim spunea...

mihaela e delicioasa prajiturica si e super combinatia

Gabriela spunea...

O combinatie excelenta,si foarte reusita,arata super,brava!i-ti doresc un weekend placut!