Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

Tarta cu pere si stafide



200g faina+1lingurita praf de copt
150g unt la temperatura camerei
80g zahar(am pus 100g)
125ml lapte batut
2oua
50g stafide
1compot pere
in plus eu am pus o esenta vanilie

am mixat intr-un castron laptele cu zaharul,ouale intregi,esenta,apoi am adaugat faina+praful de copt si am mai mixat cateva minute.am turnat amestecul in forma de tarta si am presarat deasupra stafidele. apoi am pus perele bine stoarse de suc deasupra si se pune cam 35-40min la copt. se lasa putin sa se raceasca apoi se taie felii.se face extraordinar de rapid si este foarte buna

Niciun comentariu: