Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 23 ianuarie 2008

pulpe de pui marinate


la noi se mananca pui mai tot timpul si reteta asta am ocolit-o de multe ori,crezand ca nu ne va placea.aseara m-am incumetat totusi si a iesit ceva delicios.

pulpe de pui,dupa dorinta

3 linguri ulei masline
3 linguri sos soya
1 lingurita otet(am pus balsamico -busuioc)
1 ceapa potrivita
sare,piper,coaja unei lamai
1 lingurita boia dulce
ceva chilli


se amesteca ceapa fin tocata cu toate cele:

si se toarna peste carne:


se invelesc in folie si dau 3-4 ore la frigider:


se prajesc apoi pe gratar,ungandu-se din cand in cand cu marinata.eu le-am pus impreuna cu ea la cuptor,la tava:


data viitoare voi da piele jos si le voi cresta pt a intra sosul si in ele.

Niciun comentariu: