Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 7 octombrie 2007

zucchini umpluti(fara carne)


3-4 zucchini
2rosii
cateva maslineverzi(eu am avut vreo 10)
3-4 catei usturoi
1ceapa mica
patrunjel tocat
50g parmesan ras
125g mozzarella
sare,piper
150ml supa legume sau pui.

se spala bine zucchini si se taie o felie din ei.se goleste interiorul cu o lingurita si se presara putina sare. se toaca marunt ceapa,usturoiul,maslinele si partea taiata din zucchini.eu le-am tocat pe toate in robot. se pun apoi la calit in 1-2 linguri unt.se taie rosiile cuburi si se adauga peste. dupa 10-15min cand legumele s-au muiat se ia tigaia de pe foc si se pune sare,piper si parmesanul.se adauga verdeata tocata. se pun in tava zucchini si se umplu cu ajutorul unei lingurite.
pentru ca mi-a iesit mai multa umplutura am pus-o si in 2jumatati de ardei si o rosie.
se taie mozzarella felii si se pun peste legume. se toarna supa in tava.Se pun la cuptor 70-80min la 200grade.eu dupa 45min am lasat numai rezistenta de jos sa mearga pentru a nu se arde prea tare sus. se pot servi simpli sau cu smantana si daca mai raman se incalzesc la MU.

Niciun comentariu: