Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 7 noiembrie 2007

Briose cu ciocolata si nuci




reteta de la Poca

130 gr. unt
100 gr. zahar tos
3 oua
miez de nuca maruntita
250 gr. faina ( am folosit faina cu punga rosie , Titan, aia care creste singura)
1 pliculetz praf de copt (10 gr. adica)
130 ml lapte caldutz
fulgi de ciucalata
2 pliculetze zahar vanilat
coaja rasa de la o lamaie
1 praf de sare

intr-un castron se pun oole intregi impreuna cu zaharul tos, zaharul vanilat si praful de sare.se mixeaza foarte bine, pana-si dubleaza volumul.se adauga faina amestecata cu praful de copt.dupa ce puneti faina cu prafu' de copt, mixatzi tot timpu', apoi adaugatzi laptele caldutz,coaja de lamaie,siuntul topit si racit ( eu l-am pus caldutz, l-am tinut un pic in congelator). Pe masura ce adaugatzi ingredientele, mixatzi tot timpul.se pun bobitele de ciocolata , se amesteca cu o lingura.am pregatit forme de briose .


Le-am uns si infainat pe toate , ca sa fiu mai sigura. Se umplu cam 3 sferturi.se presara deasupra bucatelele de nuca date prin faina.se baga tava la cuptorul incins la 175 grade, pt 30-35 min. max.

Niciun comentariu: