Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 2 aprilie 2008

vinete umplute cu legume-reteta de post



2 vinete
2 rosii
1 morcov
1 ceapa mai mare
1-2 catei usturoi
sare,piper,verdeata
ulei de masline sau rapita
2 linguri pesmet

vinetele spalate bine se injumatatesc si se scobesc cu o lingurita in interior.apoi se presara cu sare si lasa deoparte:

am tocat apoi la robot ceapa,morcovul,usturoiul si miezul vinetelor si le-am pus la calit impreuna cu uleiul.se amesteca din cand in cand

apoi adaugam rosiile curatate de coaja si taiate cuburi mari:

si la final se condimenteaza cu sare,piper si adaugam ceva verdeturi tocate.cu aceasta compozitie umplem jumatatile de vinata pe care apoi le asezam in tava stropita cu ceva ulei de rapita/masline:


presaram deasupra pesmetul si acoperim tava cu folie.


dam la cuptor 35-40min la 180 grade,apoi luam folia si mai lasam 10-15min:



se pot servi calde sau reci.

4 comentarii:

Mona spunea...

delicioase..m-ai facut sa-mi fie pofta!!...eu mai pun in compozitia lor si ciuperci taiate marunt...sunt buuuune...felicitari!!!arata asa de apetisante, ca-mi vine sa dau o "fuguta"pana la tine...pupici

mihaela spunea...

mona te astept cu placere...dar trebuie sa le repet caci nu a mai ramas nimic.data viitoare voi pune si eu ciupercute.e o idee super!

Edith spunea...

foarte faine, mie imi plac muult vinetele...

mihaela spunea...

atunci trebuie sa incerci neaparat reteta.e buna- buna!!!!