Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

chec cu alune si martipan


aluat
125g martipan
50g unt
100g ciocolata menaj
6oua
140g zahar
130g faina+1plic praf de copt
125g alune macinate

pt decor 50g ciocolata menaj alba
separam ouale.albusele le batem spuma tare cu o priza sare(atat cat apucam intre 3 degete) si 3 linguri apa calduta. am amestecat apoi in robot galbenusele cu martipanul,zaharul si untul pina a rezultata o crema destul de fina. turnam apoi peste albuse compozitia de martipan si amestecam bine cu o lingura. apoi incorporam usor faina,alunele fin macinate si praful de copt. ciocolata am ras-o pe partea cu ochiuri mari de la razatoare si am pus-o 10 min la congelator. in forma de tarta(28cm) am turnat 1/2 din aluat apoi am pus fulgii de ciocolata deasupra. si cu grija turnam deasupra si cealalta jumatate de aluat si nivelam usor. se coace 40min la 185 grade.

Niciun comentariu: