Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 7 octombrie 2007

Tarta cu peste si ceapa verde



Aluat
250g faina
1ou
2linguri branza de vaci (crema de branza Philadelphia sau quark,eu am folosit quark 40% grasime)
sare
40g unt moale.
toate se pun in robot si se amesteca pina avem un aluat omogen.se lasa aluatul la rece pina ne ocupam de umplutura.

Umplutura:
3oua
cate o jumatate de ardei gras rosu,galben si verde
3-4 fire ceapa verde
400g file de peste
sucul de la jumatate de lamaie
250g branza de vaci(eu-quark cu 20% grasime) sau smantana

ceapa verde se taie rondelle care se vor opari in putina apa sarata.se lasa apoi sa se scurga.
Ardeii se taie cubulete si se pun la calit in 2 linguri ulei de masline.
Pestele se taie cubulete marunte(eu l-am faramitat putin la robot) si se stropeste cu putina zeama de lamaie
Se intinde aluatul in forma unsa si pudrata putin cu faina si se inteapa cu furculita in mai multe locuri. se coace aluatul 5-8 minute la 180 grade. Pe aluat se aseaza ceapa apoi pestele,ardeii. Se amesteca branza de vaci cu ouale si putina sare si se toarna deasupra.
Se da la cuptorul inainte incalzit si se coace 45-50min la 180 grade.

Niciun comentariu: