Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 22 noiembrie 2011

gogosile mamei


am pus-o pe mama la treaba ca prea ne era pofta de gogosi si nu mai facusem de un secol.cred ca ultima oara am mancat in concediul din vara,in romania.

-500g faina
-4 galbenusuri
-30g drojdie proaspata
-40g unt(ulei,untura)
-60g zahar
-250ml lapte
-coaja rasa de portocala netratata

-ulei pentru copt



se incalzeste laptele si se dizolva drojdia inauntru impreuna cu zaharul.se lasa sa stea 15min.se pune untul topit,galbenusurile usor batute cu furculita si restul ingredientelor si se framanta un aluat fin care se lasa la dopit o ora.
il puteti framanta linistite si la masina de paine,punand ingredientele in cuva si folosind prg de framantat si dospit.

pe masa usor infainata se intinde o foaie de aluat care se taie cercuri cu gura unui pahar.se lasa sa se odihneasca 30min pe masa:

se pune uleiul la incins si se prajesc gogosile la foc mediu,pe ambele parti.se scot pe hartie absorbanta si se pudreaza apoi cu zahar.
sa aveti pofta!!!!


.

14 comentarii:

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Ce frumos arata gogosile... Sigur sunt pufoase si delicioase... In acest weekend sper sa apuc sa fac si eu cateva.

Top Cuisine avec Lavi spunea...

gogosiiiiiiiiii! de cand nu am mai mancat! iti fur reteta!

Ioana V. spunea...

ce pofta mi-ai facut!

Federica Simoni spunea...

mmmmmmmmmmmmmmmmmm...deliziosi!

mihaela spunea...

multumesc irina.la gogosi si eu ma mobilizez greu,dar merita!

mihaela spunea...

lavi spor la treaba!

mihaela spunea...

alinutzika si noua ne era o pofta!!!!!!

mihaela spunea...

multumesc bianka,te invit la una!

mihaela spunea...

multumesc federica!

Antonina spunea...

Adevarate pufosenii !!! vreau si eu !!

mihaela spunea...

cu drag te invit cat mai sunt inca!

sarah spunea...

gogosi calde cu iaurt pot manca zilnic fara sa ma satur sau sa protestez.foarte frumusele au iesit.pup

mihaela spunea...

multumesc sarah!

Ruza spunea...

Cel mai important lucru la niste gogosi pufoase este acela de a le pune in ulei cu partea crescuta( cu partea care a stat in sus). Sper sa ma fi facut inteleasa.