Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 4 iulie 2008

covrigi cu mac





reteta de la Amalia

500g faina
1 cana lapte
1 cub drojdie
1 lingurita sare
1 lingurita zahar

mac
se framanta un aluat care se lasa la dospit o ora.apoi se imparte in mai multe parti:

din care se modeleaza covrigii:

se pune la fiert o cratita cu apa+sare si cand aceasta clocoteste aruncam inauntru covrigii pt 3-4 sec:


se scot pe un gratar:

apoi se dau prin mac:


si se introduce tava la cuptor pentru 15min la 175 grade:



danke amalia,sunt foarte buni!

12 comentarii:

Amalia spunea...

Miha ti-au iesit foarte faini, ma bucur ca ti-au placut !Pupici!

Anonim spunea...

DOAMNE NU MI VINE SA CRED ! NU TI INCHIPUI CAT DE BUCUROASA SUNT CA AM GASIT RETETA ...SUNT INSRCINATA ...SI LOCUIESC IN OLANDA ....DE 3 LUNI NU VREAU ALTCEVA DECAT ACESTI COGRIVI..SI AICI NU SE GASESC.......ACUM E ORA 23 . SI CRED CA MA APUC DE COPT...multumesc....chiar nu pot sa cred ca am gasit reteta ...sper sa mi iasa
Nicol

bucatariamea spunea...

Astazi am incercat si eu dar am folosit susan.Momentan sunt in cuptor

Laura spunea...

Ce gramaj are cubul de drojdie?

mihaela spunea...

laura cubul de aici are 45g si este recomandat pt 500g faina.

Unknown spunea...

Jos palaria!....sunt incredibili, exact cum erau pe vremuri in comert, mai devreme am terminat cu zacusca ...acu covrigii astia minunati...tare ma tem ca daca nu inchid pagina....plec la culcare direct din bucatarie....trebuie sa recunosc e un blog cu retete care te indeamna sa le faci, simple si spectaculoase...felicitari!

Anonim spunea...

ai niste retete super,felicitari pt blogul tau!

Constantin spunea...

Intentionez sa fac si eu un blog gastronomic. Dar dupa ce am vazut aici urmeaza sa ma mai gandesc...
Sincere FELICITARI!

Ceea ce mi-a placut aici sunt retetele inedite cat si amanuntele care fac diferenta.

Liana Morar spunea...

Miha, aseara pe la vreo 9 ne-am apucat de facut covrigi, eu cu sotul si copilul din dotare:). Am incercat de obicei reteta de la tine, desi erau multe variante pe net.Mi s-a parut cea mai simpla si deja am incredere ca nu poate da gres.
Bun!
Au iesit MINUNATI!!!
Chiar acum savurez unul la micul dejun langa o cana de lapte.
Te pup si transmit multumirile fam. mele.
Liana

mihaela spunea...

liana ma bucur ca i-ati incercat si au placut familiei.week-end placut la toti 4 :)

Anonim spunea...

Mihaela, as vrea si eu sa fac acesti covrigi, crezi ca cu faina integrala vor iesi ok?
Multumesc si numai bine!

mihaela spunea...

ioana numai cu faina integrala nu stiu cum ies dar daca folosesti o parte faina integrala si 2 parti faina alba de grau ies deliciosi,am incercat !