Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 6 noiembrie 2011

painici cu orez








-240ml lapte cald
-1 ou
-425g faina
-150g orez fiert
-1 lingurita sare
-15 g unt
-1 cub drojdie proaspata
-1 lingurita miere

ingredientele le-am pus in ordinea scrisa in vasul robotului si am framantat pentru 10min,apoi am lasat la dospit pentru aprox 1h.aluatul se imparte in 12 bucati din care se modeleaza painici ce se vor aseza in tava pregatita cu hartie de copt.


se lasa inca 15min la dospit apoi se coc la 200grade pentru 20-25min.
si dupa ce le-am savurat am plecat la padure ca prea era frumos afara!



.

2 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Niste painici tare bune si frumoase.Pup!

Masaj erotic Baia Mare spunea...

arata f apetisant