Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 8 septembrie 2009

prajitura cu aluat dospit,fructe si fulgi crocanti





aluat:
-1ooml lapte
-1 plic drojdie granulata
-75g zahar
-300g faina
-sare cat luam intre 3 degete
-1ou
-40g unt

umplutura:
-3oua
-750g quark(branza dulce sau crema de branza)
-150g zahar
-1plic budinca vanilie
-coaja si zeama unei lamai Bio

fulgii:
-250g faina
-100g zahar
-125g unt

am framantat la masina de paine ingredientele pentru aluat si dupa ce a dospit l-am intins in tava pregatita cu hartie de copt.l-am intepat in mai multe locuri cu o furuclita:

am pregatit ingredientele pentru crema de branza si le-am mixat intr-un castron 2-3 min.am turnat peste foaie.deasupra am asezat 1 compot visine si 200g afine:

pentru fulgi,untul rece taiat cubulete se framanta cu mainile impreuna cu zaharul si faina.se pun firimiturile peste fructe



si se da tava la cuptor pentru 45-50min,la 175grade.
prajitura se taie cand este racita complet.

6 comentarii:

Anonim spunea...

De ai mai pus o lamaie BIO cand ai folosit un plic de praf budinca ?

Federica Simoni spunea...

mmmm..che buona!

mihaela spunea...

pai lamaia bio nu are coaja tratata.daca nu vrei sa pui budinca poti pune amidon.eu am scris reteta exact asa cum era in carte.

Unul din multi! spunea...

Hallo Miha si bine te-am regait.Tot asa harnicuta cum te stiu, cu retete care mai de care...
MINUNAT si FELICITARI!!!
Miha, vizita mea se datoreaza motivului, ca eu doresc sa-ti ofer 2 premii pe care si eu le-am primit la rindul meu si pe care le vei gasi aici:
http://laurasichandich.blogspot.com/2009/09/premii-de-la-cami-camila.html
Sper sa te bucure!
Mult succes si bucurii in continuare!
Cu prietenie
Laura S:

Ruxi spunea...

Draga mea....arata super..si pare ft usor de facut.Mi-a placut ideea ca pot sa fac aluatul la masina de facut paine...nu am mai folosit-o de ft mult timp.Thanks!!!

mihaela spunea...

ruxi eu framant totul la masina de paine de cand am cumparat-o.aluat de placinta,taitei si aluaturi dospite.