Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 2 noiembrie 2007

supa crema de rosii,pentru post


am calit in 2 linguri ulei masline 1ceapa mare si 2 morcovi mai mari razuiti pe partea lata de la razatoare.dupa cateva minute am pus 300ml apa si 1 conserva de rosii pasate(cred ca 500g),sare,piper,1cub concentrat de legume,putin patrunjel si busuioc verde.am fiert la foc mic pina legumele au fost moi.apoi am pasat tot cu mixerul bat.
separat am prajit 2 cartofi cubulete mici in putin ulei,i-am scos pe hartie absorbanta si i-am pus deasupra in castronelul cu supa.

cand nu vreti de post se poate adauga smantana.

Un comentariu:

Anonim spunea...

O idee interesanta cartofii prajiti in loc de crutoane.