Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 21 aprilie 2012

gogosi cu iaurt si nutella







aluat:
-100ml lapte
-125g iaurt
-2 oua
-100g zahar
-1 plic drojdie granulata
-sare cat luam intre 3 degete
-500-550g faina

-nutella
-ulei pentru prajit

aluatul l-am framantat la robot si l-am lasat sa dospeasca.mama l-a rasturnat apoi pe masa infainata si a intins o foaie subtire pe care a marcat cerculete cu gura unui pahar.apoi a pus in kijlocul lor cate o lingurita de nutela:


se acopera cu cealalta parte:

si se taie cu paharul:

cam asa:

se lasa sa mai dospeasca 15min si se prajesc in ulei incins.se scot pe hartie absorbanta ,apoi se pudreaza cu zahar si servesc cu pofta!!!!!

20 de comentarii:

Mihaela D. spunea...

Delicioase!!Mai ales ca sunt cu ciocolata,preferatele mele!Pupici!

mihaela spunea...

si ale noastre!

DDL spunea...

cu siguranta le voi face si eu ^_^

Ioana V. spunea...

ideea asta a ta cu impaturitul peste e geniala!!! O s-o aplic, clar!Pup

In bucatarie cu Aziz spunea...

Ai ce bune!!!!!!!

mihaela spunea...

spor la treaba!

mihaela spunea...

se poate aplica si la foaia mare de aluat,pina sa ma prind eu ce face mama pregatise deja jumatate din ele :))

mihaela spunea...

aziz hai la o gogoasa!

Anonim spunea...

Imi plac toate aluaturile cu iaurt.Trebuie sa le fac si eu.Elena

DiaMar bucataria galbena spunea...

Cu ciocolata sunt super bune.Te pup!

Diana spunea...

mmm...tare bune gogosile tale, as manca o gogoasa chiara cum, mi-ai facut pofta!

Antonina spunea...

Delicioase!!! Maxim imi plac !

mihaela spunea...

elena spor la treaba!

mihaela spunea...

mie-mi spui ce bne sunt...ca ne oprit cu greu din mancat!

mihaela spunea...

diana hai repede cat mai avem!

mihaela spunea...

te pup anto!nici juniorul tau nu ar refuza una!

Any spunea...

Gogosile nu se refuza niciodata, atat sunt de bune :)!

mihaela spunea...

any ai dreptate!pupici

Emi UK spunea...

Mihaela, gogosile tale ar face ravagii la noi in birou!
Stii poate vreo reteta de gogosi fara ou? Cineva apropiat are alergie la ou si nu stiu cum ar iesi gogosile fara ou. Ma poti sfatui te rog?

mihaela spunea...

salut emy,daca ai putina rabdare pe miercuri scriu reteta de gogosi fara ou.trebuie numai sa micsorez pozele si postez.

te pup