Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 10 martie 2011

napolitane cu crema de nuci si caramel

am gasit foi de napolitana la magazinul turcesc si am trecut repede la treaba!

-300g zahar
-250g unt
-3 oua
-250g nuca macinata

zaharul se pune intr-o tigaie antiaderenta la caramelizat.
in acest timp mixam ouale cu untul lasat cateva ore la temp camerei si nuca macinata.dupa ce zaharul s-a topit tot micsoram focul si adaugam cate o lingura din crema de unt in caramel,amestecand continuu.

apoi adaugam alta lingura de crema de unt...si tot asa pina la incorporam toata crema de nuci.lasam sa fiarba 5 min pina se ingroasa si apoi lasam sa se racoreasca.

ungem foile cu aceasta compozitie si punem o greutate peste ele.eu le las in general de seara pina dimineata.
taiem apoi cu un cutit bine ascutit.

.

12 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumoase ti-au iesit!

Livia spunea...

Vai ce bine arata, era prajitura mea preferata in copilarie. Trebuie s-o refac si eu!

Dana Mariette spunea...

Simplu si bun,bun!!!

Bianka spunea...

Fantastic

yaya6 spunea...

ai facut bine ca ai trecut imediat la treaba,uite ce faine ti-au iesit,pacat ca eu nu gasesc aici foi de napolitana,arata minunat ,o seara buna

Craita spunea...

superbe napolitanele!

mihaela spunea...

anonimule multumesc ca mi-ai trecut pragul bucatariei!

mihaela spunea...

livia si noua ne place.pacat ca aici in germanianu gasesc prea des foile.

mihaela spunea...

mariette sunt atat de bune,ai dreptate si se fac in 10min.

mihaela spunea...

bianka, te pup!

mihaela spunea...

yaya mi-a trebuit ceva timp pina am descoperit magazinul,chiar daca mergem jumatate de ora cu masina o sa-l vizitez mai des.am gasit si foi de placinta si rahat turcesc....nebunie!

mihaela spunea...

craita ma bucur ca-ti fac cu ochiul,poate le incerci!