Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 3 aprilie 2012

chec de albusuri cu nuci si ciocolata alba



in curand vom incepe sa pregatim cozonacii de Pasti si cu siguranta vor ramane o gramada de albusuri pe care le putem folosi la o prajitura cu foi din albus sau la acest chec delicios.


-600g albus(vreo 15-16 albusuri)
-1 1/2 cana (de ceai) plina cu zahar
-2 1/2 cana (de ceai) cu faina
-200ml lapte
-150ml ulei floarea soarelui
-coaja si zeama unei lamai netratate
-1 plic praf de copt
-1 ciocolata alba tocata grob
-100g nuci tocate

am batut albusurile spuma tare si am adaugat apoi zaharul pe rand ,mixand continuu.am pus laptele si uleiul,apoi coaja de lamaie si zeama iar la final faina si praful de copt.am turnat compozitia intr-o tava mare(sau 2 forme de chec normale) unse si pudrate cu faina si am presarat deasupra ciocolata si nucile grob tocate:


am copt checul in cuptorul preincalzit la 190 grade pentru 45-50min,pina cand trece testul scobitorii:


se lasa sa se raceasca complet si se scoate din forma.se pudreaza cu zahar sau se poate lasa simplu.
inchis intr-o doza se pastreaza proaspat pina la 3 zile.



.

14 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Da'crezi ca rezista trei zile?Eu iti spun ca sigur nu.Pup!

Anonim spunea...

bun chec - dar un print e interzis, faci pacat mama draga acu inainte de sf pasti si sa nu mi spui ca lasand sa printam vreo reteta de aici de la tine e un furt -
aurelia

mihaela spunea...

da da ca iese ditamai checul!!!

mihaela spunea...

aurelia merge sa salvezi reteta cu copy-paste!
spor la treaba si sarbatori fericite!

Timea spunea...

bun tare checul tau. pup

Anonim spunea...

cred ca este cel mai bun chec.Elena

mihaela spunea...

multumesc timea!

mihaela spunea...

e un chec delicios si am scapat si de albusurile din congelator cu ocazia aceasta!

Smaranda spunea...

Arata foarte bine si s-ar concubina de minune cu o ciorba radauteana (ca de acolo-mi raman albusuri pe stoc, la ce v-ati gandit?).

Mihaela, tava e teflonata? Ai dat-o cu ceva grasime inainte?

Zi frumoasa iti doresc!

Ioana V. spunea...

trebuie sa fie foarte bun !!!

mihaela spunea...

smaranda tava e unsa si pudrata cu faina.desi e teflonata,pentru siguranta eu o ung!

o zi frumoasa!

mihaela spunea...

alinutzika e foarte bun si merge la cafea de minune!

Roxana spunea...

Foarte frumos arata! Felicitari!

CristinaK spunea...

Ce bine arata! Ce pufos si delicios trebuie sa fie! :)