Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 28 octombrie 2007

clipe din viata unui fluturas

din miile de poze care i le-am facut in cele 13 luni cu greu am ales cateva

12 septembrie-in sfarsit l-am tinut in brate:

a trecut deja o luna,din fericire fara colici si urlete.matei a fost de la inceput un baiat cuminte,a dormit si a mancat.

baita a fost mereu motiv de bucurie,se lasa cu urlete la iesirea din cadita
asa ca mami si tati au hotarit ca de la 4 luni s a mergem la inot.


iarna a venit repede,am trecut la haine groase sa putem iesi afara fara probleme.dormea in carucior pina nu mai putea.

pentru ca a fost baiat cuminte a venit si Mos Craciun:


cu greu a trecut iarna,abia am asteptat sa vina primavara, caldura,soarele sa ne incalzeasca si sa putem sta afara cat mai mult.

pe zi ce trece incepe sa descopere lucruri noi:iarba,frunze,gaze






iepurasul m-a gasit la Nordsee,a fost un frig si batea vantul dar m-au camuflat bine si totul a fost ok.


incet incet vine vara,schimbam tinuta,trecem la lucruri lejere si stam mai toata ziua la plimbare in oras sau in parc.


in fiecare week-end avem program toti 3:

sunt asa fericit,vom pleca spre romania,pe buni o stiu,pe bunu numai din poze si de la telefon:


in tara au iesit primii dintisori si am facut pojarel,asa ca nu a fost un concediu prea reusit,multa febra,pastile si nopti nedormite.

in sfarsit ziua cea mare,muuuuuult asteptata de toti.matei are 1an
nu putea lipsi tortul




si invitatii


si daca tot e ziua mea,am voie sa fac ce vreau:


cartile il pasioneaza in toate felurile:sa le deschida, sa le rasfoiasca,rupa sau sa le scoata pur si simplu fin rafturi:


incet incet cad frunzele,matei incepe sa mearga singur,cunoaste toate cablurile si butoanele din casa,spune cateva cuvinte si e rasfatat la maxim de toti.

povestea va continua...........

9 comentarii:

Maya spunea...

Te cred ca ti-a fost greu sa alegi poze.Dar le-ai ales pe cele mai frumoase..pentru ca toate-s frumoase,nu?Cînd e vorba de copil,poti sa alegi triliarde(vorba Denisei cînd era micuta)de imagini,si parca una e mai faina ca cealalta,si nu stii pe care s-o alegi :D
Ai o bomboana de flacau!E un frumos!
Pup,
M

mihaela spunea...

mi se pare ca fiecare miscare noua sau sunet scos este deosebit.sunt cei mai frumosi ani,acum cand sunt asa mici,pufosi si inocenti.si cu greu ma abtin sa nu ii fac poze.
cand cresc si pleaca pe drumul lor ne raman amintirile frumoase si fotografiile.
matei iti transmite un pupu(asa zice el cand vrea sa-l pup)

Unknown spunea...

Doamne Miha aveti o dulceata de baietel. Te inteleg ca din sute de poze abia ai putut sa reusesti sa selectezi cateva:).
Sa mai pui poze cu fluturasul tau iubit.
Un pupic de la mine.
Cu drag,
Isabela

mihaela spunea...

Isa multumesc si noi iti transmitem un pupu.
sa stii ca acum s-a smecherit nu-i mai place asa mult sa stea la fotografiat,trebuie sa-l mint sau sa il surprind,altfel imi arata spatele.

Gargarita spunea...

Ce dulceata!!Aveti un copil foarte frumusel si scumpic.Sa va bucurati de el.

Anonim spunea...

Ce ingeras...Si eu astept sa vina pe lume un baietel. Mai am 2 luni si gata. Am deja niste emotii cumplite dar cred ca nimic nu se poate compara cu aducerea pe lume a unui ingeras.

mihaela spunea...

alis iti doresc sarcina usoara in continuare si nastere la fel de usoara.
trebuie sa recunosc ca si eu aveam emotii,am zis pina in ultima clipa ca voi face cezariana caci imi era efectiv frica apoi cand a fost sa fie momentul am ales totusi epidurala si a fost totul ok.
aventura incepe abia cand ajungi cu el acasa :))

Mihaela spunea...

mihaela, sa-ti traiasca feciorul. am inteles eu bine, e nascut pe 12.09.2007? adica sunteti mai mari ca noi cu o zi (posibil cateva ore)?
sa creasca mare, frumos, destept si sa asculte pe mami si pe tati.

Anonim spunea...

Sa-ti traiasca baiatul si sa fie sanatos.Si eu am un baiat nascut pe 16 Septembrie 2007.