Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 11 septembrie 2011

tort cu caise si ciocolata alba






tortul acesta este o dedicatie din toata inima pentru prietena mea draga Ramona.K,LA Multi Ani fericiti draga mea!!!
si de aceea o sa va rog sa ma scuzati ca nu va pot arata si o delicioasa sectiune dar cand il voi reface,ca a fost asa bun incat musai trebuie refacut,promit sa ma prezint si cu felia.

si acum sa nu mai lungim vorba si sa trecem la fapte:

blat:
-250g biscuiti
-150g unt


crema:

-6 foi gelatina

-200g ciocolata alba

-800g crema de branza,branza dulce sau quark

-50g zahar

-2 linguri lichior oua

-250ml smantana de frisca

-1 compot caise



-1 pachet glazura transparenta de tort

-1/2 ciocolata alba


biscuitii sfaramati se amesteca cu untul topit si se aseaza pe fundul unei forme de tort tapetate cu folie transparenta sau chiar direct pe platou;in jurul formei nu uitati sa puneti inelul de tort.se apasa usor:

se topeste ciocolata si se mixeaza impreuna cu branza si zaharul .se adauga gelatina inmuiata si apoi dizolvata in lichiorul fierbinte.se lasa crema 1h la rece.cand incepe sa se inchege se bate frisca si amesteca cu crema de ciocolata alba.turnam peste blatul de biscuiti:

dam la rece 2-3 ore.aranjam deasupra caisele si turnam glazura de tort pregatita cf instructiunilor de pe plic,cu sucul de la compot.lasam sa se intareasca si apoi decoram cu o parte din ciocolata alba razuita:

tortul se da la rece inca 4-5 ore.indepartam inelul si cu restul ciocolatei decoram putin marginile.

o duminica minunata sa aveti!!!


.

10 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Caise si ciocolata alba?Excelent trebuie sa fie la gust cu aromele astea!Pupici!

sarah spunea...

un tort foarte interesant.merita incercat.o duminica minunata iti doresc!

Antonina Sofia Sociu spunea...

suna tare bine combinatia. recent am facut piersici cu cioco neagra.. si tare buna.. Imi imaginez ca si combinatia ta e minunata

Micul spunea...

Tare fain arata.La multi ani prietenei tale.
Pupic Fluturasului.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Caisele imi plac mult.Cred ca este buna combinatia aceasta a ta.Pupici!

mihaela spunea...

teo e foarte reusita combinatia!
o seara frumoasa!

mihaela spunea...

sarah si mie mi-a facut cu ochiul de ceva vreme si abia acum am reusit sa-l execut.sper sa-l incerci!
o seara frumoasa sa ai!

mihaela spunea...

antonina musai sa incerc si eu piersicile cu ciocolata,combinate intr-un tort...dar mai tarzior,pe la sarbatori asa!

mihaela spunea...

miculina multumesc de urari!

mihaela spunea...

diamar si noua ne plac caisele.este indicat tortul atunci cand sunt proaspete,de cumparat la piata,acum am folosit din compot.