Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog

Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 14 aprilie 2008

Barcelona-ultima zi

am plecat spre amiaza din barcelona pe soare si o vreme placuta si am aterizat in hannover pe ploaie si frig:

si asta a fost pe scurt concediul in barcelona.astept zilele libere de 1 mai sa plecam din nou pe undeva :))

Anonim spunea...

Buna!Am vazut pozele din barcelona si sunt f frumoase.Mersi pentru ca ne-ai aratat si noua acest oras de vis!te rog sa-mi spui daca de la hotelul la care ati avut cazare aivazut obiectivele turistice mergand pe jos sau cu mijloacele de transport.Intreb asta pt ca in septembrie o sa mergem si noi la barcelona si o sa stam la acelasi hotel si vreau sa stiu ce distante sunt pentru a vedea aceste opere de arta.MERCI MULT!

Buna!Mersi pt pozele f frumoase din barcelona.In septembrie o sa mergem si noi in acest oras de vis si as dori sa-mi spui daca de la hotel ati putut vizita obiectivele turistice mergand pe jos sau cu mijl. de transport;o sa stam si noi la acelasi hotel si m-ar interesa distantele aprox.MERCI MULT!

mihaela spunea...

buna Anonimule!
barcelona am strabatut-o toata la picior,cu matei in carucior.numai in ziua cand am fost la Arcul de triumf am luat metroul,dar ne-am intors apoi pe jos.
statia este destul de aproape de hotel.oricum legaturile sunt bune,poti merge de acolo mai peste tot in oras pe jos sau potiu lua un mijloc de transport.

noi am avut si o harta a orasului,se da de la ghiseul de informatii care se afla in placa d'espagna chiar inainte sa urci la castelul montjuic.daca veniti de la aeroport cu atobuzul(e legatura directa,dar di pacate nu mai stiu ce nr are) va lasa chiar acolo,e statie.
vacanta placuta va doresc!

daca mai ai intrebari iti raspund cu placere pina vineri,apoi voi fi plecata aproape 10 zile.

pupici

Anonim spunea...

multumesc pt informatii,cred ca o sa luam si noi orasul la picior pt a vedeain detaliutot ce ne intereseaza.concediu placut iti doresc si sa te intorci cu poze la fel de frumoase.